תפריט יצירת קשר

חברת ניהול ועד בית

חברת ניהול ועד בית

היום הופיעה כתבה בתכנית הכלכלית הפופולרית של ערוץ 12 "תכנית חיסכון" כתבה שדיברה על חברת ניהול ועד בית. על פי הכתבה בקרוב אולי יחייבו את כל הבניינים לפנות לחברת ניהול ועד בית זאת לאור העליה בכמות הבניינים המשותפים שנבנים בישראל. על פי הכתבה, חברות הניהול מבצעות עבודה טובה הרבה יותר מאשר האמצעים שבהם משתמשים ועד הבית. בעיות של אבטחה או פלישה לתוך הבניין על ידי גורמים חיצוניים הן רק מעט דוגמאות של בעיות שצצות בבניינים ללא חברת אחזקה. 

ברגע שהחוק הזה יעבור, צריך לקחת בחשבון שהביקוש יעלה בתחום בעוד שההיצע יישאר כפי שהוא ולכן אולי כדאי לכם להקדים תרופה למכה ולהזמין כבר עכשיו שירותים של חברת אחזקה המספקת שירותי ניהול ועד בית.  

מהי חברת ניהול ועד בית?

חברת ניהול ועד בית היא חברה אשר מבצעת את כל מה שועד בית היה אחראי עליו ואפילו יותר. חברת ניהול ועד בית תגבה את התשלום מהדיירים בבניינים המשותפים, תדאג לניקיון של הבניין וסביבתו, תדאג לתקינות הבניין במגוון רב של היבטים כולל תקינות חשמל, מעליות וגם בהיבטים שדורשים שיפוץ כמו בלטה שיצאה מהמקום או קירות לא צבועים, כמובן בהתאם לשירותים שחברת ניהול ועד בית מציעה. כיום, מתקיימת תחרות בשוק זה וישנן חברות ניהול ועד בית שונות שמציעות דרכים שונות. מומלץ להתחיל בקבלת הצעות מחיר מחברות מובילות בישראל המספקות שירותי ניהול ועד בית.

חברת "מבנים" - לניהול ועד בית

חברת מבנים מספקת רשימה מפורטת של השירותים הניתנים על ידיה לניהול ועד בית. תוכלו לקבל פרטים נוספים וליצור קשר בקישור הזה.