תפריט יצירת קשר

כך תדעו אם בחרתם את הבית הנכון

כך תדעו אם בחרתם את הבית הנכון

זה דבר נורמלי לחשוש לקבל החלטה שגויה כאשר הדבר מגיע לרכישת בית. רבים מהאנשים אשר עומדים לפני רכישת בית תוהים לעצמם האם הם עושים את ההחלטה הנכונה, אך מגלים שכשהגיעו לבית הנכון הם הרגישו זאת.

נרשה לעצמינו להרחיב קצת עבורכם על הדרכים לבחירת הבית הנכון

שימו לב למה שנמצא על שטח הבית ומסביבו

כאשר אתם מחפשים בית ובחרתם לחבור לסוכן נדל"ן, אל תסתפקו רק במפת האזור של הבית שלכם, או הדברים הנמצאים בקרבת הבית שלכם שמצוינים במפה. כאשר אתם מקבלים את כתובת הבית עליו שמתם עין, היכנסו לאתר המפות של גוגל. גוגל, שמצלמת כל כמה זמן את רחובות העולם, יכולה לתת לכם את האפשרות לראות את הבית בתצוגת לוויין. כך, תוכלו לסייר בשכונה, לראות האם יש משהו שמפריע לכם ולהיפך.

הסתכלו החוצה מחלונות הבית

חלונות הם עניין די חשוב כאשר בוחרים את הבית. אם הסתכלתם דרך החלון שלכם ומיד ראיתם את החלון של שכניכם, הם בוודאי יכולים לראות את שלכם. יש לקחת מקרים כאלה בחשבון מאחר וגם אם אתם לא מעוניינים לראות מה קורה אצל השכנים שלכם, אין זה אומר שאין להם עניין במה שקורה בבית שלכם. חשבו על זה במידה ויש לכם ילדים שחלון החדר המתוכנן שלהם צופה לשכנים שלכם. האם הייתם רוצים לחשוב שמישהו צופה בילד שלכם?

בקרו בבית הפוטנציאלי בזמנים שונים ביום

אם בפעם הראשונה שהגעתם לבית בו אתם מעוניינים בערב, התלהבתם ממנו וראיתם שהוא מתאים לכם במספר רב של פרמטרים, כדאי שתגיעו אליו גם בשעות האור. גם בבוקר וגם אחר הצהריים. כאשר אתם מבקרים בערב, אתם לא יודעים אם הכלב של השכנים עסוק בנביחה כל הבוקר ולכן הוא שקט בערב. אולי בצהריים הרעש של הילדים החוזרים מבית הספר ומשתמשים במדרכה של מול הבית שלכם עושים הרבה רעש? ביקור בבית בשעות שונות יכולות לעזור לכם להבין האם זה הבית המתאים לכם ביותר.

ערכו משא ומתן על ההצעה

אם וכאשר החלטתם על הבית אותו אתם מעוניינים לקנות, העצה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם היא להתייעץ עם עורך דין מיסים מתמחה מיסוי מקרקעין. כאשר כל ידע החוקיות של קנייה ומכירת בתים נמצא בשליטתו, לא רק שהוא יוכל לעזור לכם, הוא גם יקל עליכם בתהליך. כאשר הבעלים הנוכחיים של הבית מבקשים מחיר מופקע, עורך דין מיסים שעוסק באופן יומיומי בהליכי מיסוי מקרקעין יוכל לעזור לכם במשא ומתן ולנסות להוזיל בעלויות כאלה ואחרות.

רכישת בית היא אף פעם לא דבר קל לעשות. בעיקר בגלל הסכום המושקע בו. כאשר אתם בוחרים את הבית שלכם, השתדלו לעשות זאת ביחד, שתפו אחד את השני בדאגות ובחששות ועזרו אחד לשני להתגבר עליהן.