תפריט יצירת קשר

למה עסקים קטנים צריכים להשקיע יותר בפרסום?

למה עסקים קטנים צריכים להשקיע יותר בפרסום?

עסקים קטנים לפעמים מתמודדים עם בעיה מאוד הגיונית. המשאבים שלהם דלים והם לא יכולים להרשות לעצמם קמפיינים של פרסום גדולים כפי שעושים המתחרים הוותיקים יותר בתחום. הרבה עסקים מרגישים שהם לא יכולים להשקיע יותר מ-1000 שקלים בפרסום והם מוצאים את עצמם באותו מקום פעם אחר פעם, בשנה אחר שנה.

עם זאת, לעתים נדרשים העסקים לבצע שינוי גישה. השקעה בפרסום היא 'סיכון' שצריך לקחת. אני בכוונה כותב את 'סיכון' במרכאות מכיוון שבמקרים רבים לא מדובר בסיכון גדול במיוחד וממשי אלא בהשקעה שדי בטוח תחזיר את עצמה. פרסום באינטרנט לצורך הדוגמא, הוא הפרסום הממוקד ביותר שיש כיום בשוק. ניתן היום להגיע לקהל יעד בדיוק ברגע שהם זקוקים לו - כשהם מחפשים בגוגל את המוצר או השירות שהם מחפשים, ואפילו לפני שהם יודעים שהם רוצים את זה - בפייסבוק, באמצעות פילוח מתוחכם.

בעל עסק שמשקיע 1000 או 2000 ש"ח בפרסום, צריך לעשות זאת אצל מומחה לפרסום שידע לנצל את הכסף בצורה הטובה ביותר, ולבצע אופטימיזציה של הפרסום כך שכסף לא יישרף על לקוחות לא רלוונטיים. היתרון בפרסום ממומן באינטרנט הוא שאתם משלמים רק על אנשים שנחשפו למודעה שלכם או הקליקו על המודעה שלכם ועל כן, בניגוד לפרסומים אחרים, אתם לא משלמים רק על ה'אפשרות' שהפרסומת תופיע לאנשים. לא קונים פה חתול בשק, אלא מקבלים נתונים מדויקים של כמה השקעתם ומה קיבלתם בתמורה בפירוט מפליא באמצעות הכלים השונים של פייסבוק וגוגל, וכמובן בעזרת המקדם שלכם.

לאחר תקופת למידה של התחום והקמפיין, יהיה ניתן להניב 'לידים' > לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם ותפקידכם יהיה לסגור איתם מכירה. במדיה וכל מכירה אצלכם היא סכום כסף מכובד, אפשר לכסות את ההשקעה כבר לאחר סגירת עסקה אחת. במקרים כאלו, יתגלה שהשקעה של סכומים גבוהים הרבה יותר הם ברי השגה, ובכל חודש אתם מכסים את ההשקעה ואף מוסיפים רווחים שמאפשרים לכם להגדיל את הפרסום בחודש הבא או להשקיע בדברים אחרים כדי לקדם את העסק שלכם עוד ועוד. 

המאמר הובא ע"י Advance - פרסום באינטרנט