תפריט יצירת קשר

מימון קבוצות רכישה

מימון קבוצות רכישה

מימון קבוצות רכישה הפכה בשנים האחרונות לשיטה המשתלמת ביותר לקנייה. באמצעות מימון קבוצות רכישה ניתן לרכוש קרקע ולחסוך עד 20% ברכישה עצמה ללא רווח יזמי. שיטה זאת עוזרת לאנשים רבים לרכוש קרקעות במחיר זול יותר וכגוף מאוחד אחד וחזק הן כיזם והן יוזם.

הכדאיות ברכישת דירה באמצעות קבוצת רכישה

אם אתם רוצים לחסוך בכסף רב ולרכוש את דירת חלומותיכם במחיר משתלם, כדאי לכם להיעזר בקבוצות רכישה. מימון קבוצות רכישה משמשות כקבוצה גדולה וחזקה של יזמים ורוכשים כאחד, אשר דואגת לרכוש קרקעות במחיר משתלם לכל חברי הקבוצה. מעבר לכך, קבוצת הרכישה מוגנת בהסכם אשר חל על כל חברי הקבוצה כקבוצה. חברי הקבוצה יכולים לנצל לטובתם נכס קיים אשר אינו ממושכן או של ההורים שלהם לטובת המשכנתא שלהם. מעבר לכך, הבנק אינו רואה סיכון בכך מכיוון שמדובר על סיכון נמוך שלא מתייחס לקרקע שעליה בונים ושערכה נמוכה, אלא על הנכס הבנוי שניתן לממשו בעת הצורך.

על מה מוותרים החברים בעת תקופת היזמות והבנייה?

במסגרת הסכם שיתוף בקבוצת רכישה, כל אחד מחברי הקבוצה מוותר באופן זמני על הזכויות הבאות: הזכות לבטל את רכישת הזכויות במקרקעין, הזכות לדרוש פירוק השיתוף במקרקעין, הזכות לעכב את מימוש הבנייה עקב קשיי מימון שאליו נקלעו, הזכות לשעבד את המקרקעין עד לסיום הבנייה חוץ  מחובות לטובת הבנק והזכות למימוש הזכויות היחיד בקבוצת הרכישה. כלומר מימון קבוצת רכישה גורמת לחברים בה לוותר על זכויות חשובות בתהליך הרכישה עצמה. וזאת על מנת שיוכלו לסמוך על קבוצת הרכישה כקבוצה חזקה, גדולה ואחראית שדואגת להכל.

כיצד פועל קבוצת הרכישה?

לאחר שכל חברי הקבוצה חתמו על הסכם שיתוף לקבוצת רכישה, קבוצת הרכישה רוכשת את הקרקע ומתקשרת עם הקבלנים, נותני השירות והמבצעים לאורך כל התהליך ועד לסיום התהליך וקבלת הקרקע.

מה היתרונות של קבוצת רכישה?

באמצעות מימון קבוצות רכישה ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

הוזלת עלויות- קבוצת רכישה עוזרת להוזיל את עלויות רכישת הקרקע בכמה אלפי שקלים. פעולה זאת משתלמת עד מאוד במיוחד שאנו רוצים לרכוש כמה קרקעות או שקשה לנו לשלם סכום גבוה על קרקע מסוימת.

גוף אחד ויציב לאורך התהליך- לכל אורך התהליך יש גוף חזק ויציב שמוביל את כל תהליך הרכישה לכל חברי הקבוצה, כך שיש מישהו שניתן לסמוך עליו לאורך כל התהליך שילווה אותנו צעד צעד עד לקבלת הקרקע.

אין הוצאות מימון ופרסום- עם מימון קבוצות רכישה אין צורך בהוצאות מימון, פרסום,שיווק ועוד אשר גוזלים זמן יקר וכסף.

רווח יזמי- עם מימון קבוצות רכישה יש לנו רווח יזמי יפה שכל חברי הקבוצה נהנים ממנו באופן אחיד.